loading...
بلاگ دیزاین | طراحی قالب رزبلاگ | طراحی قالب | طراحی قالب وبلاگ
مدیریت سایت بازدید : 1134 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (1)

پس از گذشت مدتها از به وجود آمدن تعاریفی همچون بک‌لینک و چیزهای دیگر در سئو٬ کمتر در وب فارسی به معنای دقیق آنها توجه کرده‌ایم و بعضی اوقات آنها را با چیزهای دیگر اشتباه گرفته‌ایم. یکی از این مفاهیم٬ بک‌لینک است که در حال حاضر تعریف آن در بین مدیران سایت‌ها و شاید برخی مشاورین سئو کمی با آنچه که در واقعیت هست تفاوت دارد.

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 1006 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

براتون 10 تا از برترین وبسایت های خارجی در زمینه های مختلف رو آماده کردیم امیدوارم کاربردی باشه براتون


جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 1116 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

اکثر شما دوستان به احتمال زیاد با متا تگ های Description و Keyword ، اما امروز میخواهیم یکی دیگر از اساسی ترین متاتگ ها را به شما معرفی کنیم ، این متا تگ robots نام دارد ، این متا تگ robots حاولی یک فایل متنی است که موتورهای جستجو به خیلی علاقه دارند ، دلیل این علاقه به این خاطر است که آنها نمی خواهند وقت خود را صرف پیمایش و فهرست کردن صفحاتی از سایت شما کنند ، که مهم نیستند  و اصلا باب میل آنها نیست.

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 901 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

برای درک بهتر کد نوفالو (nofollow  ) باید نحوه تعیین اعتبار یک صفحه توسط موتورهای جستجو را بهتر بشناسیم. اگر شما سایتی دارید که صفحه اصلی آن به 10 صفحه داخلی از سایت شما و 5 صفحه از سایتهای دیگر لینک شده است، شما مجموعا 15 لینک خروجی دارید. زمانیکه سایت دیگری به صفحه اصلی شما لینک دهد به آن لینک ورودی میگوییم. اگر فرض کنیم که شما 30 لینک ورودی به صفحه اصلی خود دارید در مجموع 45 لینک در ارتباط با صفحه اصلی شما هستند.  موتورهای جستجو زمان بررسی صفحه اصلی شما تمام این 45 لینک را بررسی کرده و با توجه به اعتبار این صفحات (پیج رنک و عوامل سئو) پیج رنک شما را محاسبه میکنند. همین شرایط برای سایتهای در ارتباط با شما وجود دارد و یک رابطه دوطرفه را تشکیل میدهد مگر اینکه شما با استفاده از کد نوفالو (nofollow) راه ارتباطی را مسدود کنید.

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 889 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در نگاه اول هر‌‌‌دو صفحات وب با مشابهت‌های زیاد هستند اما در حقیقت دارای تفاوت‌های ساختاری و کاربردی زیادی می‌باشند. وبلاگ و وب سایت هر دو به انتشار مطالب در فضای مجازی می‌پردازند. 

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 1118 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

چگونه تصویر پس زمینه مناسب سایت پیدا کنیم ؟ یکی از سئوالاتی که مد نظر ماست این است که چگونه یک پس زمینه مناسب برای قرار دادن در سایت انتخاب کنیم و کجا جایی مناسب برای این کار میباشد ، همه ی اینها بحث هایی است که در راه اندازی سایت مورد نیاز شما میباشد و اکنون میخواهیم به شما توضیح دهیم .

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 1018 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

با پیشرفت تکنولوژی های وب و همچنین پیشرفت چشمگیر استفاده و سرمایه گذاری بر روی دستگاه های مرتبط با وب مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون های هوشمند و … نیاز به داشتن وب سایت هایی مطابق با تمامی دستگاه ها احساس شد.

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 1049 جمعه 01 مرداد 1395 نظرات (0)

از آنجایی که سایت دانلود ، در دسته سایت های پر بازدید به حساب می آید ، باید تلاش کنید از بهینه سازی بهتری نسبت به رقبای خود استفاده کنید، پس چه بهتر که در حین طراحی سایت آنرا بهینه شده طراحی کنیم و در یک زمان هر دو کار را انجام دهیم .

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 650 جمعه 01 مرداد 1395 نظرات (0)

ساب دامین یا sub domain چیست و چه استفاده هایی از آن می شود؟

ساب دامین مشتقی از دامین یا همان دامنه است. به عنوان مثال اگر آدرس سایت شما blogdesign.ir باشد شما میتوانید یك ساب دامین به صورت ads.blogdesign.ir داشته باشید.

مزیت ساب دامین ها در آن است كه با استفاده از آن می توان از آدرسهای طولـانی پرهیز نمود و برای صفحات مختلف یك سایت یا بخش های مختلف یک سایت آدرسهای ساده، كه راحت به ذهن سپرده می شوند ایجاد نمود.

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 499 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)

 

۱-  برای جلوگیری از هک شدن وبلاگمان اولین اقدام انتخاب یک پسوورد (رمز) مناسب است.

 

۲- در انتخاب رمز دقت داشته باشیم که رمزمان کوتاه نباشد(بیش از ۹ کاراکتر باشد).

 

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

مدیریت سایت بازدید : 472 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

 

جهت مشاهده متن کامل مطلب اینجا کلیک کنید / ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
همانطور که می دانید طرح و ظاهر سایت بسیار مهم است! راه اندازی یک سایت با تمامی امکانات و کار با انواع مدیریت محتوا ها شاید مشکلاتی را برای برخی از کاربران بوجود آورد ، ولی کار با انواع سیستم های وبلاگدهی بسیار آسان می باشد ، اما بیشتر وبلاگ ها دارای قالب ها و طرح مناسبی نمی باشند و شاید نتوان از طریق وبلاگ نیاز های خودتون رو برطرف کنید. به همین دلیل بلاگ دیزاین در سال 1392 با هدف طراحی قالب اختصاصی وبلاگ شروع به کار نمود تا طرح و ایده های شما را تا حد امکان بر روی سیستم های وبلاگدهی طراحی و پیاده سازی کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 584
  • بازدید کلی : 354,428